Saturday 26 November 2011

C.I.N.T.A ?



setiap langkahku , setiap detik , setiap detak jantungku , setiap perjalanan hidupku ...
aku mengharapkan ape yang terbaik darimu .. aku mengharapkan kau sentiasa di sisiku , di sampingku tika aku dilanda ombak kesedihan kerna aku tak sanggup berjauhan dengan dirimu ..
rasa sepi sering meikam di kalbu , menusuk di jangtungku ..
duhai kasihku , datanglah padaku .. dampingilah diriku ini ..
jangan pula kau pergi meninggalkan aku dan jauh dariku .. hadirmu dikala aku memerlukan kekuatan untuk terus hidup .. hadirmu dikala aku dilanda bibit - bibit kesepian .. kehadiranmu membuatkan aku tersenyum dengan lebar dan kau telah buat hidupku kembali ceria yang dulu sering gersang ..
tidakku sanggup dengar ungkapan perpisahan darimu ..
jangan kau pernah untuk melepaskan kata kata yang perit itu ..
aku sangat bersyukur dengan kehadiranmu kerna kau telah buat dunia ini seakan akan kita yang punya .. dalam diam , aku sebenarnya amat mengagumi dirimu .. ah ! peribadimu yang membuatkan aku terkaku untuk berkata- kata dan aku telah terpikat dengan akhlakmu , rupamu ..
dikala pintu hatiku hampir tertutup buat insan bernama lelaki , kau muncul dalam mimpiku ..
dulu , aku terasa keriangan dengan kata-kata manjamu .. tetapi kini ....... kau telah pergi tinggalku dengan nota- nota cinta ..




aku tidak mengerti apa yang kau mahukan dariku . tegar dirimu memperlakukan aku sedemikian ?
aku begitu ikhlas mencintaimu .. dan aku setia menanti dirimu ...
walau kini kita telah terpisah jauh , namun hati kecilku ini masih lagi tidak mampu memadamkan perasaan aku terhadapmu ..
aku akan tetap menantimu ! pulanglah , aku menunggumu setiap hari walau hatiku terseksa merindukanmu .. jika kau sudah ada pengganti diriku , aku terpaksa redha dengan ketentuan Ilahi .. mungkin ada hikmah disebalik yang berlaku .. kita takkan pernah tahu apa yang Tuhan peruntukkan untuk kita .. bersabarlah dengan dugaan yang telah diberikan ...



:: Aku tetap menantimu :)


No comments:

Post a Comment